jueves, 7 de agosto de 2014

Ladylike

Buenaaaaas! a estas alturas de agosto espero que estéis todos disfrutando de vuestras vacaciones, si habéis vuelto ya, pues supongo que esta semana será durilla... a pensar en el próximo destino! Como ya os he contado en otras ocasiones, se me acumula el trabajo (o sea, las fotos) , así que posteo aquí 3 looks con 3 vestidos: el primero de H&M, el segundo de Blanco y el tercero de Pepaloves ¿cuál os gusta más?

Helloooo! I hope all of you are now on holidays at this time of the year...if you have already come back, this will be a hard week, I supose... just think on the next destiny! I have many pictures now pending to show you, so I post 3 outfits with 3 dresses: first from H&M, secod from Blanco and third from Pepaloves. Which one do you like more?





Atrapada en la "comonotéeeeeee"... frase de mi amiga Esti :-P



















Y como la cosa va de ladys, os dejo con esta señorita:
A ladylike post needs a lady song:



Contadme qué tal estáis pasando las vacaciones...a mi no me queda nada!! :-)
Tell me what are you doing on holidays, mines are coming soon!! :-)

5 comentarios:

  1. gorgeous! lovely looks!

    www.eager4fashion.com

    ResponderEliminar
  2. Oh so hard to pick my favourite, but it has to be the second one. Love a bit of denim! :) x

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Thanks! I´ll try to wear it more often then, :-P

      Eliminar
  3. I love that watermelon dress!!
    xo
    www.laurajaneatelier.com

    ResponderEliminar