lunes, 22 de diciembre de 2014

Resumen 2014 / 2014 recap




Quedan muy poquitos días para que acabe 2014 y es momento para hacer balance del año. En este año que acaba me han pasado muchas cosas buenas:

He empezado a bloguear y me encanta!
He retomado las clases de ballet clásico.
He participado en dos muestras de danza (una de danza contamporánea y otra de ballet clásico) sin pasar (mucha) vergüenza.
He encontrado una escuela de diseño que me encanta, donde he retomado corte y confección y voy a poder hacer patronaje industrial. Además he conocido gente majísima en esta escuela.
He incrementado mi colección de vestidos y hasta me he hecho uno yo misma.
He ido a conciertos y festivales en la mejor compañía y he conocido nuevas bandas.
He podido disfrutar de vacaciones románticas en la playa y también he podido viajar con mis amigas.
He adotado al pequeño Goldi, que llegó a casa con pulgas y parásitos y ahora está fuerte y sano. Sólo me queda conseguir que se lleve bien con Zuritxu (objetivo para 2015)

Espero que vuestro año 2014 haya sido genial y que el 2015 sea aún mejor. Contadme de qué objetivo cumplido en 2015 os setís más orgullosos/as. Aquí os dejo algunos outfits del año que acaba, cuál os gusta más?

There is just a few days left to the end of 2014 and it´s time to make assesment of the year. This year a lot of wonderful things have happened to me:

I have started to blog and I love it!
I have restarted classic ballet classes.
I took part of two dance exhibitions (contemporary dance and classic ballet) without feeling (too much) embarrasment.
I have found a fashion design school where I have restarted sewing lessons and I will be able to study pattern designing,. I met wonderful people there, too.
I have increased my dress colection and even have made one myself.
I have enjoyed many concerts and music festivals  with the best company and knew some new bands.
I have enjoyed romantic holidays at the beach and I also have travelled with my friends.
I adopted little Goldi, who arrived home infected with fleas and parasites and has become a strong and healthful cat. Now I have to get that Zuritxu and him become good friends (a goal for 2015).

I hope that for you this year has been fabulous and next year would be even better. Tell me what achieved goal do you feel more proud of. Here you have some outfits of 2014, wich one is your favourite?







































































4 comentarios:

  1. I love all of your outfits! Your style reminds me so much of mine!
    Melanie @ meandmr.com

    ResponderEliminar
  2. you have achieved so much, well done!

    cheap-skatefashion.blogspot.com

    ResponderEliminar
  3. You are so cute! <3 I look forward to another wonderful year of your style!

    Cheers!

    - Anna

    www.melodicthriftychic.com

    ResponderEliminar
  4. You have so many cute little dresses <3

    captaincharghley.blogspot.com

    ResponderEliminar