lunes, 12 de enero de 2015

Hola 2015 / Hello 2015



Hola, qué tal? hacía mucho que no escribía en el blog, ya sabéis, las vacaciones de navidad y después el proceso de adaptación a la rutina...
He desconectado tanto estas navidades que muchas veces se me ha olvidado sacar foto del outfit del día, así que no tengo muchos modelitos míos pero sí bastantes de mis estilosos amigos, jeje. 
Aquí os dejo un resumen fotográfico de mis navidades, espero que las vuestras hayan sido geniales y hayáis tenido muchos regalitos :-)

Hello there!! Long time without writing here, you know, first Christmas holidays and after that, getting ready for routine again...
I was so disconnected this Christmas that I forgot taking outfit pictures most of the days... I got some, though, and some of my stilish friends, hehe. 
Here you have a picture recap of my Christmas holidays, I hope you enjoyed yours so much, and that you got lots of presents! :-)





Mono/ jumpsuit: Pull&Bear
Parka / parka jacket: H&M
Botas / boots: Zara

 Gracias Nerea!! :-)







 Jersey / sweater: Primark
Gorro / hat: Primark
Zapatos / shoes: Zara
Abrigo / coat: Suitblanco



 Vestido / dress: Pepaloves

 Jerseys y bufanda de Springfield / Sweaters and scarf from Springfield

 Vestido rojo / red dress: Modcloth
Vestido amarillo / yellow dress: Oasap







 


 El manual de patronaje ya me lo habían regalado por mi cumple, así que tuvimos que descambiarlo.



 Delantal de gatos, qué más se puede pedir!!! :-)
I´m so happy with this apron full of cats! :-)

10 comentarios:

  1. Hola Kikabibi!!! ¡qué de regalos has tenido! Has debido de ser muy buena, jeje. Me encanta el vestido de Pepaloves, es precioso!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Izei, no me puedo quejar, parece que sí me he portado bien... este año me han gustado mucho mis regalos!! espero que tú también hayas tenido muchos :-)

      Eliminar
  2. Great photos, I love your blog and I have followed you with Bloglovin. If you ever get a chance to check out my blog I would be delighted, thanks!

    Camille xo

    www.cococami.blogspot.co.uk

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Thanks Camille, I have visited your blog, I didn´t expect a post about a pintxos restaurant, it was great. I´m from Bilbao so I love love love pintxos. I left you a comment but I cannot find you on Bloglovin

      Eliminar
  3. You are adorable <3 Beautiful photos, as always!

    - Anna

    www.melodicthriftychic.com

    ResponderEliminar
  4. Those cats are so cute in the wrapping paper
    xo
    www.laurajaneatelier.com

    ResponderEliminar
  5. Looks like you had a wonderful Christmas. I am in love with your Modcloth dress!!

    captaincharghley.blogspot.com

    ResponderEliminar