jueves, 23 de julio de 2015

Sandía / Watermelon

Qué rica la sandía, una de mis frutas favoritas en verano y una de mis tendencias favoritas!! Aquí las sandías que he llevado estos días:-)

Watermelon, apart from being one of my favourites fruits of the summer, is also a summery trend. I´m so in love with it!! Here there are some watermelon focused outfits I´ve been wearing :-)


Short sandía / Watermelon short

Short sandía / Watermelon short
Top: Shein
Shorts: Lazyoaf


Short sandía / Watermelon short

Short sandía / Watermelon short



Bolso sandía / Watermelon bag

Bolso sandía / Watermelon bag

Top: Suitblanco
Shorts: Shein
Bolso / Bag: Suitblanco
Gafas de sol / Sunglasses: Rayban Wayfarer


Bolso sandía / Watermelon bag

Bolso sandía / Watermelon bag

Bolso sandía / Watermelon bag



 Vestido de sandías / Watermelon dress

Esta foto es del verano pasado, pero venía muy bien con el tema del post :-)
This picture is from last summer, but I had to show it in this post, so related with the subject :-)

Vestido de sandías / Watermelon dress
Vestido / dress: Pepaloves
Zapatos / shoes: Suitblanco
Bolso / bag: Zara

Monedero sandía / Watermelon purse

Monedero sandía / Watermelon purse

Suitblanco


Os gusta esta tendencia? tenéis prendas con forma o estampado de sandía?
Do you like this trend? Do you have watermelon shape or printed piece of clothes?



Esta canción me suena tan refrescante como la sandía :-)
This song for me is as refreshing as watermelon :-)












14 comentarios:

  1. I love the watermelon theme. The shorts are adorable! <3

    - Anna

    www.melodicthriftychic.com

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Thanks Anna!
      My new antivirus in my new computer doesn´t let me write comments on your blog!!! :-( I´m really quite upset about that! :-(

      Eliminar
  2. Que gracioso!! Me encantan los short, son ideales!! :)

    http://dosqueavecesson3.blogspot.com.es

    ResponderEliminar
  3. Watermelons are the perfect summer treat and is the perfect inspiration for summer wear! I love all of your pieces -especially the dress! Ah so cute <3
    Olivia | Her Name Was Celebration

    ResponderEliminar
  4. Oh these watermelon style looks are amazing. So fun and pretty. :) Have a good week!

    xo, Bry

    Swept.Away.to.Ephesus.Naughty&Nice

    ResponderEliminar
  5. I love all of this watermelon! So wonderful!
    Melanie @ meandmr.com

    ResponderEliminar
  6. Que graciosa esta inspiración sandia! Me encantan los shorts
    www.travelera.es

    ResponderEliminar
  7. Me ha gustado mucho esta inspiración sandia ¡Con lo que me gusta a mi la sandia! Estas muy guapa, todos los looks son maravillosos.
    Itziar

    http://www.etlittlethings.com/

    ResponderEliminar