lunes, 6 de junio de 2016

Banana dress



banana dress


Eeeeeoooo, qué tal el finde? En Madrid ya hace bastante calor, así que hemos aprovechado para salir mucho, comer en terracitas... El sabado tuve un taller de repertorio de ballet, qué bien me lo pasé, y qué majisimas son mis compis, me encantan!! estoy deseando que llegue el festival para compartir escenario con ellas, seguro que es emocionante!! 
Después del taller una ducha y unas cañas y cenamos en casita aprovechando que habíamos comprado unos quesos artesanales de varios tipos, uno de ellos, creo que es el mejor queso que he probado en mi vida... gouda blanco holandés... mezclado con vino tinto, uufff, espectacular!! :-)

Espero que hayáis tenido un buen finde y ánimo con la semana!!


Hi there!! how was your weekend? In Madrid the weather is quite warm so we´ve been outdoors, walking around, having lunch in terraces... On saturday I went to a ballet repertoire workshop, I had such a wonderful time, my classmates are so funny, they are great!! It´s going to be exciting to be with them on stage next dance festival, can´t wait!!!
After the workshop, a shower and some beers, and them we took diner at home, we ate some tasteful pieces of cheese with red wine and some other delicatessen, beautiful and delicious!!

Hope your weekend was good, and have a happy week!



vestido de plátanos

banana dress

banana dress

pepaloves dress


Vestido / Dress: Pepaloves
Cazadora / Jacket: Levi´s
Zapatillas / Sneakers: H&H
Bolso / Bag: H&M


Listening:





4 comentarios:

  1. Your dress is so cute! Love the print
    xo
    www.laurajaneatelier.com

    ResponderEliminar
  2. Hello dear,
    thanks to stop on my blog.
    I really like your joy banana dress up
    Can we follow each other? If yes follow me
    Kisses from Italy
    To me new post
    babaluccia.blogspot.com
    bloglovin

    ResponderEliminar
  3. You look SO adorable and the background to these photos enhances everything even more! XO
    Lauren-Blair
    www.prefertobedemure.com

    ResponderEliminar